به گزارش بلومبرگ، ثروتمندترین فرد جهان، رئیس تسلا، ایلان ماسک، بخشی از دارایی نزدیک به 250 میلیارد دلاری خود را قبل از انتخابات به گروهی که از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت می کنند، بخشیده است که نشان دهنده شدیدترین نمایش حمایتی میلیاردر از حزب جمهوری خواه است. در سال گذشته به طور فزاینده ای درباره سیاست ایالات متحده پر سر و صدا شده است.

کمپین ترامپ در ماه ژوئن 112 میلیون دلار جمع آوری کرد. (عکس از مت مک‌کلین/ واشنگتن پست از طریق گتی … [+] تصاویر)

بلومبرگ به نقل از افراد ناشناس آشنا با این موضوع گزارش داد که واشنگتن پست از طریق Getty Images حقایق کلیدی ماسک به یک کمیته اقدام سیاسی فوق العاده تحت حمایت ترامپ معروف به U.S. PAC کمک مالی کرد.

رقم دقیق کمک مالی ناشناخته است، اگرچه ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، قادر به اهدای رقم نسبتاً بزرگ است.

نیویورک تایمز در ماه گذشته گزارش داد که America PAC نسبتاً پایین اوایل سال جاری تأسیس شد و پول خود را برای شرکت های کاوشگر همسو با جمهوری خواهان خرج کرده است.

کمپین ترامپ در ماه ژوئن نزدیک به 112 میلیون دلار جمع آوری کرد، در حالی که کمپین پرزیدنت جو بایدن، که عمدتاً از مزیت نقدی در انتخابات پیش از انتخابات برخوردار بود، 127 میلیون دلار جمع آوری کرد – ارقامی که شامل کمک های مالی قابل توجه به PAC های فوق العاده مانند U.S.A. PAC نمی شود. مشمول محدودیت مشارکت نیستند.

Tops PAC اهداکنندگان خود را روز دوشنبه گزارش خواهد داد.

America Political action committee و ماسک بلافاصله به درخواست فوربس برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

هشدارهای متنی اخبار فوری فوربس را دریافت کنید: ما در حال راه‌اندازی هشدارهای پیامکی هستیم تا همیشه از بزرگترین داستان‌هایی که سرفصل‌های روز را شکل می‌دهند، بدانید. «هشدارها» را به (201) 335-0739 پیامک کنید یا در اینجا ثبت نام کنید.

ارزش گذاری فوربس ما دارایی خالص ماسک را 249.8 میلیارد دلار تخمین می زنیم که او را بالاتر از جف بزوس، بنیانگذار آمازون و رئیس LVMH برنارد آرنو، ثروتمندترین فرد جهان می کند.

TangentMusk به تعداد قابل توجهی از میلیاردرهایی می پیوندد که به گروه های طرفدار ترامپ کمک مالی کرده اند. میلیاردرهایی مانند تیموتی ملون، اعطاکننده قدیمی جمهوری خواه، برنی مارکوس، بنیانگذار Habitation Storehouse و جان پالسون، میلیاردر صندوق سرمایه گذاری، به طور جمعی ده ها میلیون دلار برای کمک به ترامپ اهدا کرده اند و ملون 50 میلیون دلار به یک ابر Political action committee طرفدار ترامپ اهدا کرده است.

پیشینه کلیدی کمک مالی ماسک برای کمک به ترامپ به دنبال تغییر آشکار این میلیاردر به سمت سیاست محافظه کار است، زیرا او مواضع راستگرایان در مورد مهاجرت را تکرار کرده و علناً در پلتفرم رسانه اجتماعی X، که قبلاً توییتر نامیده می شد، از بایدن انتقاد کرده است. ماسک در اوایل سال جاری گفت که از بایدن متمایل شده است، در حالی که به صراحت از ترامپ حمایت نمی کند. این کمک مالی همچنین پس از آن صورت گرفت که میلیاردر در ماه مارس گفت که به ترامپ یا بایدن کمک مالی نخواهد کرد – اگرچه او اشاره نکرد که آیا به سوپر PAC ها کمک خواهد کرد که از نظر قانونی مستقل از مبارزات انتخاباتی هستند اما اغلب برای حمایت از یک نامزد خاص پول خرج می کنند. در گذشته، ماسک به اعضای هر دو حزب کمک مالی کرده و گفته است که به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا رای داده است.

خواندن بیشتر اینها میلیاردرهایی هستند که از کمپین ترامپ حمایت می کنند (فوربس)

ماسک به ترامپ کمک مالی می‌کند و از ثروت هنگفتی بهره می‌برد تا مسابقه 2024 نوسان کند (بلومبرگ)

من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. یک نکته ایمن برای من بفرست Antonio Pequeño IVFollowingAntonio Pequeño IV خبرنگاری است که اخبار فوری را با تمرکز بر فناوری و فرهنگ آنلاین پوشش می دهد. او در سال 2023 به فوربس پیوست و در لس آنجلس کار می کند. او به تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، اعتراض به خاموشی ردیت و رد شایعات ویروسی پرداخته است. قبل از پیوستن به فوربس، آنتونیو گزارشگر مجله تجاری San Fernando Valley و Stage business Daybook لس آنجلس بود که بخش های مالی و بیوتکنولوژی محلی را پوشش می داد. او در سال 2020 از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا سن مارکوس فارغ التحصیل شد و در سال بعد مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به پایان رساند. برای ادامه پوشش خبری ایلان ماسک، ایکس و پیشرفت‌های جاری در شرکت‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، Pequeño را دنبال کنید. نکات: apequeno@forbes.com.">

* استانداردهای تحریریه چاپ

* چاپ مجدد و مجوزها

If you have any questions about in which and how to use آخرین اخبار قیمت خودرو سایپا, you can get hold of us at our web page.